قشاع


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

"عاشق"راكه برعكـــــس كنـــي

ميشـــود"قشـاع"

دهخـــــدا را مـــي شناسي..؟؟؟

لغـــت نامه اش را باز كردم نوشـــته بود:

"قشاع":

.

.

.

 

دردي كه آدم را از درمان مايوس ميكند....



نظرات شما عزیزان:

shaya
ساعت2:16---9 فروردين 1393
ببخشید...

shaya
ساعت2:15---9 فروردين 1393
آبجی...
این پستتو تو کتیبه گذاشتم:
www.epigraph.lxb.ir
اونجا عنوان مطلب اشکمو در آورد..
آبجیییی....
...


shaya
ساعت18:29---23 اسفند 1392
آره آبجی..

دلم خون میشه اسمشو می بینم..

حالا چرا مثلأ یاسین؟!پاسخ:نه اون کاوه اسمشه. فدات


shaya
ساعت2:07---23 اسفند 1392
قشننننگ ک ن...
خیلی جالب بود...


کاوه
ساعت13:00---3 اسفند 1392
و دیگر زندگی شاید فقط یک کابوس است.
و من به یاد پیر مرد فال فروشی می افتم
که چشمانش کور بود
اما فال امید را در خیابانها می فروخت ...


elnaz
ساعت2:19---2 اسفند 1392


یوسف
ساعت14:25---30 بهمن 1392
ب پشت سر نگاه می کنم
شاید هنوز کسی مرا دوست داشته باشد
اما افسوس...
همه کاسه آب بدست منتظر رفتن من هستند...


سپیده
ساعت7:23---29 بهمن 1392
قشنگ بود
راستی من تو وبلاگم داستان می نویسم
خوشحال میشم بهم سر بزنی آذین جاون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت